Werken bij APW Belgium

Met kantoren over de hele wereld die nauw met elkaar samenwerken, zijn wij een multiculturele organisatie, waarbij rekening wordt gehouden met lokale normen en waarden. Als werkgever stimuleren wij innovatie, waarderen wij initiatieven en wordt hard werken beloond. Wij geven jou de kans om door te groeien en een carrière op te bouwen bij een groeiende organisatie en met een gemotiveerd team van medewerkers.

Waarom werken bij APWBelgium? Dit is wat onze medewerkers zeggen

Werken bij APW Belgium was last updated juli 23rd, 2019 by APW Belgium

Vacatures

Medewerker Acquisitie

Medewerker Acquisitie

Ben jij een gedreven en zeer gemotiveerde professional met goede onderhandelingsvaardigheden en met interesse in carrière mogelijkheden?

Wie zijn wij?
AP Wireless staat wereldwijd op de eerste plaats als het gaat om investeringen in Telecom locaties. Wij beschikken op dit moment over meer dan 4.400 locaties en wij zijn actief in 17 landen. Het bedrijf groeit razendsnel en wij zijn om die reden op zoek naar professionals die deel uit willen maken van ons team.

De functie
Het verwerven en onderhandelen van nieuwe locaties op het gebied van de Telecom.
Het uitbreiden en beheren van een eigen relatiebestand.
Het uitvoeren van marktonderzoek-activiteiten om de kwaliteit van leads te verbeteren.
Het opbouwen van een vertrouwensrelatie met een klant en daarbij te handelen als adviseur voor wat betreft onze transactie.
Het samenwerken met andere (juridische) afdelingen binnen ons bedrijf en het coördineren van het Due Diligence rapport en in dat kader het zorgdragen voor alle benodigde stukken.

Profiel
Een zeer gemotiveerde medewerker die betrokkenheid toont gedurende het hele acquisitie proces.
Het opbouwen van een vertrouwensrelatie met een klant en daarbij te handelen als adviseur voor wat betreft onze transactie.
Sterke onderhandelingsvaardigheden, leiderschap en het vermogen om relaties op te bouwen.
Doelgericht met zeer sterke analytische (computer)vaardigheden (ervaring met Microsoft Outlook, Word en Excel is noodzakelijk). Ervaring met het CRM-systeem is een pre.
Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal en daarnaast een goede beheersing van de Engelse taal (zowel mondeling als schriftelijk).
Het vermogen om te multi-tasken en om zelfstandig te werken binnen teamverband.
Werkervaring en/of een opleiding op het gebied van financiën, onroerend goed en/of sales.

Vereisten
Afgestudeerd en/of werkervaring in een relevante (commerciële) sector.
Voor deze functie dien je in het bezit te zijn van een auto en een geldig rijbewijs.

Wat bieden wij jou?
Wij bieden jou volledige training en support voor het uitoefenen van deze functie.
Verder bieden wij jou een zeer aantrekkelijk salaris met een bonusregeling die hoger is dan marktconform.
De standplaats/locatie voor deze functie is vanuit ons kantoor in Mechelen (België).
Indien je geïnteresseerd bent in deze functie, dan nodigen wij jou uit om je CV naar het volgende e-mailadres te sturen: jobs@apwip.com